  • Data: 2007-01-23 13:39:11
    Temat: faktyczne koszty uzyskania przychodu
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy w przypadku poniesienia kosztów uzyskania przychodu większych niż
    wynikające ze stawki ryczałtowej (konkretnie: umowa o dzieło z
    przeniesieniem autorskich praw majątkowych - 50% KUP) można odliczyć
    faktycznie poniesione i udokumentowane koszty? Chodzi mi o możliwość
    odliczenia przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gosp. zakupu
    komputera, oraz licencji na oprogramowanie, w przypadku gdy umowa
    dotyczy napisania programu komputerowego.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak