  • Data: 2006-02-02 19:01:50
    Temat: faktura vat krajowa w euro?
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Do tej pory kupowalem towar w Wielkiej Brytanii na fakture wewnatrzunijna w
    GPB. Teraz kontrahent otwarl polski oddzial i chce mi fakturowac ten sam
    towar, ale nie z PLN tylko w EURO.
    Czy taka faktura jest do zaakceptowania?
    A jesli tak, to jak taką dostawę wprowadzic na magazyn? Mój program (OPTIMA)
    przy wyborze na PZ lub FZ waluty EURO ustawia z automatu VAT 0% i nie
    pozwala sobie wyperswadowac - traktuje taka fakturę jako wewnatrzunijna z
    załozenia chyba ...

    --
    Leszek Grelak