    From: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy_ROT13>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: faktura gdzie odbiorcą jest firma z Irlandii lub USA
    Date: Thu, 10 Jul 2008 11:22:55 +0200

    Witam

    założenie jest takie, piszę program (lub działanie równoważne), umowa i
    wszystko przez internet, mieszkam w PL, DG w PL, wystawiam fakturę, i
    teraz pytanie

    jak powinna wyglądać owa faktura i co poza zgłoszeniem do US odnośnie
    NIP z początkiem PL

    jak wygląda sprawa VAT, należy go naliczać czy nie

    do napisania programu wykorzystuje komputer który już posiadam, i
    odliczyłem VAT, a także środowisko programistyczne, Windowsa etc, od
    którego też odliczyłem VAT jako koszt, itd, energia elektryczna, łącze
    internetowe i co tam jeszcze sie da wymyśleć, wszystko co ma VAT

    bardziej zależy mi na ogólnym pojęciu jak to sie je

    Andrzej