  • Data: 2003-07-27 23:49:37
    Temat: ewidencja wyposazenia? czy ki diabeł..
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    po paru miesiacach prowadzenia DG naszla mnie watpliwosc ponizsza:
    prowadze dzialalnosc okolokomputerowa, w zwiazku z czym mam w miejscu
    prowadzenia mnostwo sprzetu komputerowego i nie tylko (komp biurowy,
    serwery, kompy testowe, racki switche i mnostwo innych rzeczy), w calosci
    wykorzystywanego do celow prowadzenia DG (a przynajmniej, jest to do
    udowodnienia).
    i teraz, co mam zrobic chcac dokupic do istniejacej infrastruktury kawalek
    (drukarka, plyta glowna, switch, kabel, cokolwiek) sprzetu na firme? czy
    wymaga to zaewidencjonowania sprzetu w jakikolwiek sposob?
    w temacie jest "ewidencja wyposazenia" bo tylko mi to przyszlo do glowy,
    ale, podobno, obowiazek wprowadzania sprzetu do EW powstaje jesli jego
    wartosc przekracza 1,5kpln. a jesli nie przekracza?

    dziekuje.

    --
    M.