  • Data: 2006-06-19 15:57:12
    Temat: dzierżawienie komputera od zleceniodawcy
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W swojej DG przewiduję wykonywanie usług na rzecz zleceniodawcy z
    wykorzystaniem programu komputerowego, na który ja nie posiadam licencji, on
    zaś jak najbardziej.

    Wolałbym, aby zainstalował mi ową licencję na moim komputerze (który
    normalnie mógłbym amortyzować), ale on twierdzi, że zgodne z warunkami
    licencji będzie tylko udostępnienie mi pełnego stanowiska (tzn. komputera z
    ową licencją). Moje pytania:

    - czy ma rację?
    - jeżeli tak, jak należy to ująć w mojej księgowości - jako dzierżawę? Ile
    muszę płacić, aby to użyczenie było legalne?

    Piotr