  • Data: 2012-01-30 11:05:55
    Temat: działalnośc gospodarcza na ryczałcie a prywatny najem
    Od: Anna Z <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Idąc za ciosem napiszę jeszcze moje wątpliwości co do działalności
    ryczałtu z działalności godpodarczej a ryczałtu z tytułu prywatnego
    najmu.
    Przychody z tyt działalności gospodarczej opodatkowane w formie
    ryczałtu. Dodatkowo najem prywatnego mieszkania na cele mieszkaniowe.
    Obydwa dochody są rozliczane w PIT-28. Czy jak obliczam w trakcie roku
    zaliczki na podatek to mogę łączyc ze sobą te przychody? W rocznym
    zeznaniu oba dochody są sumowane.
    Mam wątpliwości bo zastanawiam się jak to jest z odliczeniem ZUsu. Czy
    od prywatnego najmu mam prawo odliczać ZUS? Jak rozliczam przychód z
    działalności i najem na jednym PIT-28 to automatycznie odliczam ZUS
    również od dochodów z najmu.

    z góry dziękuje za odp
    pozdr
    Ania