  • Data: 2002-06-18 10:04:33
    Temat: duplikat faktury
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam , mam mały problem
    1 w kwietniu zostało zakupione auto (ciezarowka), została wystawiona
    faktura oryginal
    2 faktura po mojej stronie zostala zagubiona przed wciagnieciem do
    ewidencji
    3 salon wystawil jeszcze jeden orginal z data z kwietnia
    4 moja ksiegowa nie chce tego co wystawil salon chce duplikat z data z
    kwietnia
    5 salon nie chce wystawic duplikatu z kwietnia , moze z data z czerwca

    Pytania :
    a po co mojej ksiegowej duplikat skoro ma orginal ?
    b dlaczgo salon chce wystawic duplikat z data z czerwca ???? , czy moze tak
    zrobic?
    c czy duplikat to nie jest ten 2 ogrinal z pieczatka DUPLIKAT ?
    d jak mozna naklonic salon do wystaienia duplikatu z data z kwietnia?
    (odniesinia do przepisow)

    Pozdrawiam
    Kuba