  • Data: 2002-06-23 08:08:11
    Temat: Re: duplikat faktury
    Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam  , mam mały problem
    > 1 w kwietniu zostało  zakupione auto (ciezarowka), została wystawiona
    > faktura oryginal
    > 2 faktura po mojej  stronie zostala zagubiona przed wciagnieciem do
    > ewidencji
    > 3 salon wystawil jeszcze jeden orginal z data z kwietnia
    > 4 moja ksiegowa nie chce tego co wystawil salon chce duplikat z data z
    > kwietnia
    > 5 salon nie chce wystawic duplikatu z kwietnia , moze z data z czerwca
    >
    > Pytania :
    > a po co mojej ksiegowej duplikat skoro ma orginal ?
> [...]
    Najpierw zapytam Cię czy na tym drugim oryginale z kwietnia jest słowo
    duplikat??Jeżeli jest to przyjmujesz tą fakturę do rozliczenia.Nie rozumię
    podejścia Twojej księgowej, ale ustal z Salonem, w jaki sposób wystawił drugi
    oryginał. Być może ,że w tym samym miesiącu mogą wystawiać (drukować kilka razy
    fakturę) sprawdź tylko czy takie same kopie są w Salonie i po problemie.