  • Data: 2003-11-06 08:14:38
    Temat: dowód bankowy
    Od: Chwertzz <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Posiadam konto w mBiznes w mbanku.
    Zastanawiam się czy koniecznością jest skorzystac z opcji płatnej
    'wyciagu bankowego na koniec miesiąca'. Przeglądałem możliwości i
    znalazłem dokument o nazwie "Potwierdzenie wykonania operacji
    uznaniowej - duplikat" wystawiany na życzenie klienta.

    Czy wydrukowany dokument potwierdzający operację o nazwie takiej jak
    powyżej który zawieraja: adresy stron, date księgowania,datę operacji,
    numer referencyjny operacji, datę wystawienia dokumentu oraz klauzulę :

    "Wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania operacji.
    Dokument sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe
    (Dz.U.Nr 140 z 1997 roku, poz.939 z późniejszymi
    zmianami). Nie wymaga podpisu ani stempla."

    mogę traktować jako dowód księgowy operacji (odsetki, przelew do ZUS,
    US) ?

    czy wystarczy mi taki dowód czy muszę jednak skorzystać z opcji
    wyciągu bankowego ?

    KPIR, Vat

    dzięki za info
    pozdrawiam