  • Data: 2004-08-18 12:24:30
    Temat: doręczenie PIT-u
    Od: "Tomek" <tomek_pup@(usun_to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wirtam i prosze o pilna porade!!!!
    Sprawa przedstawia sie nastepujaco.
    Mam do wyslania ponad 700 drukow PIT-11 no i moj szef a wlasciwie glown
    ksiegowa upieraja sie zeby wyslac to bez zwrotnych potwierdzen odbioru. Ja
    upieram sie zeby wyslac ze "zwrotka" poniewaz chcialbym uniknac sytuacji
    kiedy bedzie sie zblizal okres skladania deklaracji rocznych i ludzi
    twierdzacych ze oni zadnego PIT-u nie otrzymali. Zwrotka bedzie w takich
    sytuacjach dowodem absolutnym. W jaki sposob przekonac szefostwo do takiego
    postepowania??? czy sa jakies przepisy mowiace na temat doreczenie PIT-ow???
    Czy sa jakies przepisy mowiace o odpowiedzialnosci pracownika
    (odpowiedzialnego za pobieranie zaliczek i sporzadzanie PIT-ow) za
    niedoreczenie tego druku???
    Prosze o wszelkie porady i doswiadczenia w tym temacie.

    Tomek
    t...@w...pl
    GG: 986254