  • Data: 2004-08-18 17:35:40
    Temat: Re: doręczenie PIT-u
    Od: "Tomek" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To pies ich drapał:-(

    nie do konca!!!! :)

    > Skoro PITa nie dostali niech się upomną

    tylko jak mi sie pojawi na poczatku roku kilka tysiecy ludzi i poprosi o pit
    to nie wyjde z dokumentow do konca 2006 :)

    > "Zwrotka" jest tylko kosztowna, a absolutnie nie gwarantuje zawartości
    > przesyłki

    kosztowna jest i owszem ale zawsze to jakas podkladka (na ktorej obalenie
    nikt z moich klientow jak narazie argumentow nie znalazl)

    > Zwykły list tak samo dobrze dojdzie

    dojdzie albo i nie dojdzie a ze zwrotka w wypadku gdy gosc zmieni adres to
    przynajmniej wroci i wiem co z tym robic. poza tym lapie sie tez do tego
    pare artkulow z kpa o doreczeniu przeszylki.

    pozdrawiam.

    Tomek
    t...@w...pl
    GG: 986254