    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: dg a kasa fiskalna
    Date: Fri, 17 Nov 2006 00:02:02 +0100

    Witam
    Prowadzę DG od kilku lat.
    Prawie wszystkie faktury które wystawiam są na firmy i instytucje.
    Powiedzmy, że ok 4 tys zł - 3, 4 faktury są wystawiane na osoby fizyczne nie
    prowadzące dg.
    Sprzedaży nie udokumentowanej fakturami nie prowadzę.
    Kasy fiskalnej nie posiadam.
    Mam nadzieję, że to jest poprawne, bo kasę mam mieć jeżeli prowadzę sprzedaż
    dla osób prywatnych...

    A jeżeli wszystko co bym sprzedawał prywatnym byłoby sprzedawane na fakturę?
    Czy wtedy muszę mieć kasę fiskalną?

    Albo inaczej. Od kiedy taką kasę muszę mieć, jeżeli 90% dochodu to dochód ze
    sprzedaży dla firm a tylko 10% może być dla osób prywatnych (niekoniecznie
    faktury - planuję sprzedaż na allegro).

    Z góry dziękuję za odpowiedzi

    --
    PawełJ