  • Data: 2006-11-17 08:41:25
    Temat: Re: dg a kasa fiskalna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Nov 2006, pawelj wrote:

    > sprzedaży dla firm a tylko 10% może być dla osób prywatnych

    wKF: firmy to również w większości "osoby prywatne" (tak
    fizyczne jak prawne), firm państwowych tak dużo nie zostało.
    Wiem, brakuje dobrego słowa na "osoby fizyczne nie prowadzące
    DG oraz rolników ryczałtowych" :) może ma ktoś dobrą propozycję?

    > (niekoniecznie
    > faktury - planuję sprzedaż na allegro).

    W sumie o to mi szło.
    Faktury przecież się z allegro nie wykluczają.
    Inna rzecz, że *niemal* nie wpływają na obowiązek posiadania
    kasy (jest jeszcze to zwolnienie "do 50 *usług*"?)
    Pytania na które nie dałeś odpowiedzi to jak Ania pisze
    (czyli *co* sprzedajesz) oraz formy płatności.

    pzdr, Gotfryd