  • Data: 2006-11-17 22:23:43
    Temat: Re: dg a kasa fiskalna
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W sumie o to mi szło.
    > Faktury przecież się z allegro nie wykluczają.
    Jasne, że się nie wykluczają, ale jeżeli klient będzie miał możliwość
    kupienia czegoś bez podawania danych typu nip i nie będzie chciał faktury to
    ja go nie zmuszę do przyjęcia a on pójdzie do tego sprzedawcy u którego
    będzie "łatwiej"

    > Inna rzecz, że *niemal* nie wpływają na obowiązek posiadania
    > kasy (jest jeszcze to zwolnienie "do 50 *usług*"?)
    > Pytania na które nie dałeś odpowiedzi to jak Ania pisze
    > (czyli *co* sprzedajesz) oraz formy płatności.

    Formy płatności to u osób prywatnych - gotówka a u instytucji - przelewy.
    Raz może jakaś drona kwota (kilkadziesiąt zł) poszła gotówkowo z instytucji.

    > pzdr, Gotfryd

    pozdrawiam
    PawełJ