    From: "magi" <M...@t...lodz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: darowizny, ulga remontowa ...
    Date: Wed, 5 Oct 2005 23:10:04 +0200
    Sender: a...@n...tvsat364.lodz.pl

    Moja mama jest na zasiłku przedemerytalnym, chciałabym dać jej trochę kasy
    na remont, zeby jeszcze mozna bylo cos od US odzyskać, czy mogę tak po
    prostu pożyczyć czy dać mamie kasę czy dla US musi mama mieć jakieś kwity,
    że ma kase ode mnie. No i mam pytanie jesli będzie miała rachunki, na
    podstawie których przysługuje jej odliczenia 2 tys zł a płaci 500 zł podatku
    rocznie to czy pozostała część będzie mogła odpisywac w przyszłych latach?
    a czy jesli mieszka z siostra choc mieszkanie jest tylko na nią to czy mogą
    brać faktury na obie i obie skorzystac z odliczeń. Wiem że niektórzy
    sporządzają umowy użyczenia jak to wygląda?

    Dzięki
    Magi