-
11. Data: 2007-06-06 01:41:02
Temat: Re: czy moge wpisac w koszty caly koszt wynajmu mieszkania?
Od: "Rafal T." <r...@v...pl>
Kriss napisał(a):
> Przychody z miasta B - masz ? Klientów w mieście B - masz ? Jeśli masz to nie
> widzę problemu.
Dokładnie tak jest. Nie jest potrzebne mi mieszkanie "na biuro" czy
miejsce spotkań z klientami. Sama czynność moze byc i wyonywana w
miejscu rejestracji firmy - z tym ze wymagane są spotkania i rozmowy w
mieście "B"
> Pisz pracownikowi delegację. Czym niby różni się zakup usługi
> hotelowej , która jest k.u.p. od wynajęcia mieszkania w miejscu świadczenia
> usług czy wykonywania określonej pracy jeśli są wykonywane - świadczone poza
> miastem - siedzibą firmy ? Sam sobie delegacji nie wypiszesz ale koszty
> wyjazdów służbowych w tym zakwaterowania masz prawo rozliczać na takich samych
> zasadach jak pracownik.Oczywiście warunkiem podstawowym jest wykazanie związku
> ponoszonego wydatku z osiąganym przychodem .Znam wiele firm , które wynajmują
> mieszkania na cele mieszkalne dla pracowników w miastach gdzie mają oddziały
> czy klientów - wychodzi taniej niż hotel i w przypadku oddelegowania w żadnym
> przypadku nie stanowi nieodpłatnego świadczenia i może być KUP w całości.
>
Jak dla mnie jest to logiczne - ale czy podczas kontroli nie wywalą tego
z kosztów? Jak czytam to co inni napisali to się zastanawiam czy na
pewno warto wpuszczać te 1500 w koszty.
Pozdrawiam i dzieki za odpowiedź
Rafal