-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Rafal T." <r...@v...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
Subject: Re: czy moge wpisac w koszty caly koszt wynajmu mieszkania?
Date: Wed, 06 Jun 2007 03:41:02 +0200
Organization: Onet.pl
Lines: 43
Message-ID: <f453bf$gb7$1@news.onet.pl>
References: <f3vgse$64j$1@news.onet.pl> <4...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.143.161.186
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: news.onet.pl 1181094063 16743 83.143.161.186 (6 Jun 2007 01:41:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jun 2007 01:41:03 +0000 (UTC)
X-Sender: dUB4M8DMHdjvW1yB44C8gA5Pg2Husskv
In-Reply-To: <4...@n...onet.pl>
User-Agent: Thunderbird 1.5.0.4 (Macintosh/20060530)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:183865
[ ukryj nagłówki ]Kriss napisał(a):
> Przychody z miasta B - masz ? Klientów w mieście B - masz ? Jeśli masz to nie
> widzę problemu.
Dokładnie tak jest. Nie jest potrzebne mi mieszkanie "na biuro" czy
miejsce spotkań z klientami. Sama czynność moze byc i wyonywana w
miejscu rejestracji firmy - z tym ze wymagane są spotkania i rozmowy w
mieście "B"
> Pisz pracownikowi delegację. Czym niby różni się zakup usługi
> hotelowej , która jest k.u.p. od wynajęcia mieszkania w miejscu świadczenia
> usług czy wykonywania określonej pracy jeśli są wykonywane - świadczone poza
> miastem - siedzibą firmy ? Sam sobie delegacji nie wypiszesz ale koszty
> wyjazdów służbowych w tym zakwaterowania masz prawo rozliczać na takich samych
> zasadach jak pracownik.Oczywiście warunkiem podstawowym jest wykazanie związku
> ponoszonego wydatku z osiąganym przychodem .Znam wiele firm , które wynajmują
> mieszkania na cele mieszkalne dla pracowników w miastach gdzie mają oddziały
> czy klientów - wychodzi taniej niż hotel i w przypadku oddelegowania w żadnym
> przypadku nie stanowi nieodpłatnego świadczenia i może być KUP w całości.
>
Jak dla mnie jest to logiczne - ale czy podczas kontroli nie wywalą tego
z kosztów? Jak czytam to co inni napisali to się zastanawiam czy na
pewno warto wpuszczać te 1500 w koszty.
Pozdrawiam i dzieki za odpowiedź
Rafal
Najnowsze wątki z tej grupy
- Useme
- Kasa fiskalna warunki zwolnienia
- Lokaty na nowe środki
- samodzielne prowadzenie księgowości
- Faktura z czech.
- kontrole kont przez fiskus
- jednak nie tylko allegro OLX i podobne
- Praca w Monako i podatki
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Który program do PIT-ów?
- Jak się płaci CIT ?
- Polak nierezydent, dochód w Polsce i PIT
- Przetwarzanie danych
Najnowsze wątki
- 2025-02-23 Useme
- 2025-02-20 Kasa fiskalna warunki zwolnienia
- 2025-02-08 Lokaty na nowe środki
- 2025-02-06 samodzielne prowadzenie księgowości
- 2025-01-30 Faktura z czech.
- 2024-07-25 kontrole kont przez fiskus
- 2024-07-02 jednak nie tylko allegro OLX i podobne
- 2024-06-26 Praca w Monako i podatki
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-04-30 Który program do PIT-ów?
- 2024-04-26 Jak się płaci CIT ?
- 2024-04-11 Polak nierezydent, dochód w Polsce i PIT
- 2024-03-05 Przetwarzanie danych