  • Data: 2004-10-08 20:32:05
    Temat: czy mogę odliczyć VAT od:
    Od: "trk" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    prowadzę jednoosobową DG: KPiR+VAT

    czy mogę odliczyć VAT od:

    a) artykułów spożywczych kupowanych dla pracowników (na umowę o pracę) -
    wody, kawy, cukru...
    (nie mam funduszu socjalnego)

    b) faktur za internet po 01maja - od dostawcy sieci dostawałem FV ze stawką
    22% (wcześniej do końca kwietnia 7%),
    a teraz przysłali pismo, że dostali ze swojego US interpretację, że
    powinni dawać stawkę "zw" i że przyślą korekty
    pytanie: czy mam korygować deklaracje VAT-7 za wszystkie m-ce od maja,
    czy rozliczyć to tylko w tym
    m-cu w którym dostanę od nich te korekty

    ???

    z góry dziękuję za wskazówki
    pozdrawiam
    trk