  • Data: 2004-10-09 07:53:20
    Temat: Re: czy mogę odliczyć VAT od:
    Od: "trk" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Jakich pracowników zatrudnionych na umowę o pracę może mieć jednoosobowa
    DG?
    jednoosobowa w sensie, że tylko ja jestem właścicielem - żadna sc, sj, sk,
    ani inne takie
    a czy to zmienia sytuację z odliczaniem vat od jedzenia/napojów dla
    pracowników?

    > Jesli fakturę na Internet dostawałeś na firmę (dane są firmy, a nie Twoje
    dane na FV są firmowe, umowa na dostęp do sieci też jest na firmę

    > osobiste), to nie przyjąłbym takich korekt, bo ktoś tu ściemnia, że
    > powininni stosować stawkę "zw". Stawka VAT za Internet dla firm od 1 maja
    > jest 22% i basta.
    twierdzą, że dostali taką interpretację ze swojego US (drugi mazowiecki us)
    prosiłem, żeby mi ją przysłali (tę interpretację), na razie jeszcze jej nie
    mam

    > Tomek
    trk