eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy kupno komórki od osoby związanej umową z operatorem jest zgodne z prawem? › czy kupno komórki od osoby związanej umową z operatorem jest zgodne z prawem?
  • Data: 2005-11-09 12:47:03
    Temat: czy kupno komórki od osoby związanej umową z operatorem jest zgodne z prawem?
    Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    ktoś kupuje nową aktywację wraz z drogim telefonem za złotówkę,
    a mi proponuje kupno tego aparatu telefonicznego za gotówkę.

    czy takie telefony są objęte przewłaszczeniem na rzecz operatora?
    jak to wygląda w Erze, Plusie, Orange?

    czy w razie niepłacenia i windykacji, abonent może zostać
    pociągnięty do odpowiedzialności za to, że wcześniej sprzedał aparat?

    czy ja, jako nowy właściciel aparatu musiałbym go w razie czego
    wydać komornikowi lub windykatorowi dochodzącemu należności od abonenta?

    czy w umowie kupna sprzedaży należy zawrzeć jakieś "prawnicze zaklęcia",
    które miałyby mnie strzec od ewentualnych problemów w przyszłosci?

    pozdr
    Sebastian