eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy kupno komórki od osoby związanej umową z operatorem jest zgodne z prawem? › Re: czy kupno komórki od osoby związanej umową z operatorem jest zgodne z prawem?
  • Data: 2005-11-09 13:29:14
    Temat: Re: czy kupno komórki od osoby związanej umową z operatorem jest zgodne z prawem?
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    d...@o...pl Odpowiedz na news:1717.00000118.4371f763@newsgate.onet.pl:

    > komornik będzie windykować oprócz kwoty rachunków i odsetek za zwłokę
    > dodatkowo różnicę pomiędzy ceną promocyjną a ceną niepromocyjną?

    Każdy operator przewiduje kare za zerwanie umowy przed terminem.

    > czyli jeśli ktoś otrzyma ode mnie np. 900zł za telefon wart 1299 zł, to
    > komornikowi w razie czego odda kwotę rachunków +(1299-1)+ odsetki +
    > koszty itd.?

    Nie. Jest kara i płąci się już+ewentualne koszty poprzednich faktór. Żadnego
    kombinowania o jakim piszesz.

    > i na tym w zasadzie kończy się odpowiedzialność abonenta?
    >
    > Mam pytanie, czy można domniemywać zły zamiar u abonenta i wytoczyć mu
    > np. sprawę karną za wyłudzenie towaru albo wyłudzenie usług
    > telekomunikacyjnych?

    Nie można. Operatorzy raczej nie mają takiej fantazji.

    > i czy wtedy zmienia to w jakikolwiek sposób sytuację nowego nabywcy tej
    > komórki?

    On nie ma nic do rzeczy. Podpisuje się umowę na usługi telekomunikacyjne, a
    nie na kupno słuchawki, i operatorowi nic do tego co abonent zrobił z
    słuchawką, ani kto ją posiada.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski