eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkico musze i czy muszeco musze i czy musze
  • Data: 2002-04-10 22:23:35
    Temat: co musze i czy musze
    Od: "ofirka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Otwieram dzialanosc. Zglosilam w Urzedzie Miasta X, ze bedzie sie ona
    odbywac na terenie calego kraju. Jestem zameldowana w miescie X i tam
    skladam wszystkie dokumenty oraz wynajmuje lokal na siedzibe firmy, jednak
    sama pozostaje w miescie Y i tam bede przechowywac papiery firmowe, tam
    rowniez bede dzialac.
    W druku zglaszajacym Dzialalnosc w US jest rubryka, w ktorej musze podac,
    poza siedziba, miejsca wykonywania dzialanosci. Musze zatem chyba podac
    adres w miescie Y, tak przynajmniej zrobilam w rubryce o adresie
    przetrzymywania papierow firmowych.
    Problem: Czy musze podawac ten adres w US skoro mam we wpisie do ewidencji
    wpisane za miejsce dzialanosci CALY KRAJ?
    A jesli tak to:
    W miescie Y przebywam w wynajetym mieszkaniu, mam na nie umowe najmu zawarta
    ze mna zanim zalozylam firme. Czy musze uzyskac zgode wlasciciela na podanie
    tego adresu jako miejsca wykonywania dzial.(chyba powinnam zapytac;), a
    wlasciwie czy musze/powinnam/jest to korzystne prosic go o pisanie ze mna
    nowych umow czy to nowej
    umowy najmu na firme czy tez uzyczenia itp?
    Czy US bedzie o to pytal i co jesli MUSZE jednak jakas umowe miec?
    Jak wtedy wyglada z punktu widzenia formalnosci i korzysci uzyczenie a jak
    najem?

    pozdrawiam,

    Anna Kierzkowska



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1