  • 1. Data: 2005-11-23 17:22:50
    Temat: auto i VAT
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    no i trochę mnie skołowało, prosiłbym o naprostowanie:

    po wstąpieniu do UE (1.VI.2004) zmieniły się zasady "odliczania" VATu od
    zakupionych samochodów zaliczanych do środków trwałych. Zaczął
    obowiązywać tzw. wzór Lisaka. Dotyczył on również możliwości odliczania
    VATu od paliw (sam.). Ale VAT od części można było nadal "odliczać". I
    moje pytanie tyczy się tych "części", czy po nowelizacji w sierpniu (?)
    tego roku nadal można odliczać VAT od części zakupionych do sam. innych
    niż spełniających warunek umożliwiający odliczanie pełnego VATu przy
    zakupie. Czyli m.in. popularnie zwanych "z kratką", lub innych np.
    Berlingo 4 miejscowy itd.

    andy_nek

  • 2. Data: 2005-11-23 17:28:10
    Temat: Re: auto i VAT
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

> [...]
    > warunek umożliwiający odliczanie pełnego VATu przy zakupie. Czyli m.in.
    > popularnie zwanych "z kratką", lub innych np. Berlingo 4 miejscowy itd.

    Mozna, nie mozna od paliwa.

    Pozdrawiam

    Baton

  • 3. Data: 2005-11-25 08:20:31
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Baton napisał(a):

    > Mozna, nie mozna od paliwa.

    dzięki (obyś miał rację)

    andy_nek

  • 4. Data: 2005-11-26 15:54:57
    Od: jakusa <c...@h...com>

    Nic sie nie martw, na pewno można - my mamy 8 aut i U.S. nie podważał
    nigdy odliczania VAT-u od części do samochodów

    Pozdrawiam,

    Jakusa