  • 1. Data: 2005-11-23 18:02:06
    Temat: Opony zimowe na firmę
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Czy zakup opon zimowych do samochodu firmowego (osobowego z kratką,
    tj. zarejestrowanego jako ciężarowego) można odliczyć od VATu i wrzucić
    w koszty?

    Z tego co wygooglałem, to można - w VAT tylko paliwo ma specjalny status,
    a w dochodowym jest normalnie.

    P.

  • 2. Data: 2005-11-26 10:39:32
    Temat: Re: Opony zimowe na firmę
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Nov 2005, Paszczak wrote:

    > Czy zakup opon zimowych do samochodu firmowego (osobowego z kratką,
    > tj. zarejestrowanego jako ciężarowego) można odliczyć od VATu i wrzucić
    > w koszty?
    >
    > Z tego co wygooglałem, to można

    ...z zastrzeżeniem "dyskusji o amortyzacji" (nie wiem ile cię
    twoje opony kosztują, chodzi o limit 3500 zł, fakt ulepszenia
    oraz pottencjalny spór o problem "razem czy osobno" te 3,5 kzł).
    W myśl zasady "każdy odpowiada za siebie" :)

    > a w dochodowym jest normalnie.

    He, he, optymista ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd