  • 1. Data: 2006-12-31 14:40:23
    Temat: aparat telefoniczny
    Od: "Hanss" <h...@w...pl>

    DG+Ryczałt+VAT

    Czy kupując na firmę jakieś urządzenie ( w tym przypadku aparat
    telefoniczny), jest jakiś czas po którym dopiero mogę go
    odsprzedać? Kupiłem telefon w marcu do siedziby firmy, ale po 8
    miesiącach chcę go wymienić na inny (bezprzewodowy). Stary zamierzam
    sprzedać w serwisie aukcyjnym od 1zł (wyceni go rynek). Coś mi się
    kojarzy o 1 roku, ale może to chodziło o inną sytuację.

    THX, Happy New Year !!!

  • 2. Data: 2007-01-02 07:05:38
    Temat: Re: aparat telefoniczny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 31 Dec 2006, Hanss wrote:

> [...]
    > sprzedać w serwisie aukcyjnym od 1zł (wyceni go rynek). Coś mi się
    > kojarzy o 1 roku, ale może to chodziło o inną sytuację.

    Chyba Ci się źle kojarzy :)
    Pół roku i dotyczy sprzedaży "niefirmowej" - sprzedaż < 6 miesięcy
    od nabycia podlega pod podatek dochodowy (niekoniecznie wystąpi).
    Jakoś nie widzę przeszkód w sprzedaży "firmowego" sprzętu, i tak
    podlega pod podatki.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-01-06 21:38:38
    Od: "Hanss" <h...@w...pl>

    > Jakoś nie widzę przeszkód w sprzedaży "firmowego" sprzętu, i tak
    > podlega pod podatki.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Tylko teraz wyszło na innym wątku że jak sprzedałem ten aparat
    (sprzęt telekomunikacyjny) osobie prywatnej to muszę kupić kasę
    rejestrującą :-(
    To prawda ?

  • 4. Data: 2007-01-07 09:27:28
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Hanss napisał(a):

    > Tylko teraz wyszło na innym wątku że jak sprzedałem ten aparat
    > (sprzęt telekomunikacyjny) osobie prywatnej to muszę kupić kasę
    > rejestrującą :-(
    > To prawda ?

    Nie - kolejność odwrotna :)
    Andrzej

  • 5. Data: 2007-01-07 11:34:36
    Od: "Hanss" <h...@w...pl>

    > Nie - kolejność odwrotna :)
    > --
    > Pozdrawiam
    > Andrzej

    A czy zmienia coś fakt że aparat komórkowy był uszkodzony i nie
    działał ? Został sprzedany jako uszkodzony (zalany wodą).

    Hanss