  • 1. Data: 2006-12-31 14:59:13
    Temat: Podatek liniowy
    Od: "zenek" <...@...z>

    DG KPiR . Czy jeżeli w 2006 rozliczałem się podatkiem liniowym to muszę
    składać w styczniu oświadczenie o tym ,że nadal będę rozliczał się liniowym
    w 2007 roku ?

    Pozdrawiam noworocznie
    zenek

  • 2. Data: 2006-12-31 16:52:22
    Temat: Re: Podatek liniowy
    Od: Harnaś <_...@w...pl_USUN_TO_>

    On Sun, 31 Dec 2006 15:59:13 +0100, "zenek" <...@...z> wrote:

    >DG KPiR . Czy jeżeli w 2006 rozliczałem się podatkiem liniowym to muszę
    >składać w styczniu oświadczenie o tym ,że nadal będę rozliczał się liniowym
    >w 2007 roku ?

    nie musisz

    --
    Harnaś

  • 3. Data: 2007-01-02 08:52:12
    Od: "Szymon Polok" <szymon(at)fls.pl>

    Użytkownik "zenek" <...@...z> napisał w wiadomości
    > DG KPiR . Czy jeżeli w 2006 rozliczałem się podatkiem liniowym to muszę
    > składać w styczniu oświadczenie o tym ,że nadal będę rozliczał się
    > liniowym w 2007 roku ?

    Nie musisz.
    Cytuję portal money.pl:
    "Trzeba pamiętać, iż dokonany w ten sposób wybór opodatkowania przedłuża się
    automatycznie na lata następne"
    http://www.money.pl/podatki/poradniki/artykul/liniow
    y;pit;dla;przedsiebiorcow,32,0,129056.html

    Pozdrawiam, Szymon Polok