  • Data: 2005-01-24 10:04:25
    Temat: anulowanie faktur?
    Od: "Andzia" <andziax2@no_spam.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich...
    Mam problem jak stąd do...
    Jest tak: handlowiec z szefem za moimi plecami pokombinowali i wystawili
    faktury: 1 we wrześniu i kilka w październiku ub. roku. Wszystko byloby
    pieknie, gdyby jeszcze za fakturami pojechał do klienta towar. Ale tak sie
    nie stało. Tzn. pojechał ale dopiero w listopadzie Nie jest teraz istotne
    dlaczego.
    W każdym razie firma chce ze zrozumiałych względów odeslała nam te ferelne
    faktury i chce zeby były wystawione w listopadzie. Nie wiem jak to
    zalatwic... Moge zrobic korekte tamtych, ale jak wystawic w listopadzie,
    skoro miesiac zamkniety? Wymyslic jakis drugi rejestr i wystawic ponownie w
    listopadzie? Potem korekty PIT-u za IX, X i XI i VAT-u za III kw... O
    raju... I na to wszystko 1 wieczór,.... a i tak nie wiem czy dobrze myślę...
    HELP! :((

    Pozdraiwam,
    Anka
    (VAT, KPiR)