  • Data: 2005-01-26 16:30:24
    Temat: Re: anulowanie faktur?
    Od: "Andzia" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | To oni wiedzą :]
    | Nie wiedzą jak objaśnić dlaczego nie wystawili faktur wtedy
    | kiedy powinni :[ (czyli w listopadzie)

    Otóż to:(
    Powstał pomysł zrzucenia winy na niewinnego handlowca, który notabene już
    nie pracuje... Nieszczególnie mi się to podoba, ale to nie ja rządzę...
    Zastanawiam się tylko, czy opisywać to w wyjaśnieniu, czy tak ma się boss
    tłumaczyć ewentualnej kontroli (co do której wizyty, nabieram coraz więcej
    pewności) :/
    Z odbiorcą nie można się dogadać - twardo stoją przy swoim i wcale im się
    nie dziwię. Poza tym szefo z nimi zadarł, planuje też wysłanie odsetek za
    nieterminowo zapłacone faktury (wcześniejsze, nie te 'nieszczęsne'). Jednym
    słowem horror :(

    Pomyślałam o wystawieniu faktur w grudniu... Dostawa towaru była w ostatnich
    dniach listopada, więc mam do tego prawo, prawda? Przynajmniej nie będę
    'ruszać' listopada... Dobrze kombinuję?

    --
    Pozdrawiam,
    wdzięczna za zainteresowanie i odzew, Andzia