  • Data: 2005-10-25 08:27:26
    Temat: Zwykly rachunek a umowy itp ?
    Od: "Gregor" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Prowadze DG zwiazana z uslugami telekomunikacyjnymi i informatyka. Nie
    jestem na VAT tylko wystawiam zwykle rachunki. Czy jezeli wystawiam rachunek
    za dostep do internetu (nie bedzie to odliczane) to czy musze miec umowe z
    ta osoba ?? na caly okres uzytkowania ? Wiem tylko ze umowy napewno musza
    byc dawane jezeli chodzi o FV. A jak sie to ma do zwyklych rachunkow ?

    Pozdrawiam

    Grzegorz