  • Data: 2005-10-25 12:31:00
    Temat: Re: Zwykly rachunek a umowy itp ?
    Od: "Gregor" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "my way" <y...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:djku51$g0u$1@nemesis.news.tpi.pl...

    ?

> [...]

    Ok wiec czekaja mnie umowy jak najszybciej. W razie pierwszej kontroli jak
    cos to dostaje sie ostrzezenie i wytyczne jakies ?? czy odrazu kary i wogole
    wiezienie ? :)
    Jeszcze takie pytanko.... czy wystawiajac regularnie rachunek (nie FV)
    comiesiecznie na podstawie umowy..... musze leciec do kazego po podpis?