  • 1. Data: 2003-12-02 17:05:29
    Temat: Zwrot pieniedzy przez US - Problem
    Od: "janek" <j...@p...onet.pl>

    Jakies 10 tygodni temu zadzwoniono do mnie z US ze...w roku 2000 nzaplacilem
    zaduzo z PIT'ow 4 . W US okazalo sie ze ( a mi przypomnialo) ze faktycznie w
    tym roku placilem po 70zl a powinienem okolo dwadziescia kilkazlotych placic
    . Z tego powodu robilem wtewdy razem z ( niepracujacym juz) pracownikiem US
    korekty . Rok pozniej zlikwidowalem DZ.Gospod. i o wszystkim zapomnialem .
    Teraz kazano mi przyniesc te korekty ( bo ICH ksera sa w archiwom) i napisac
    pismo do naczelnika us o zwrot nadplaconej kwoty . Po 2 tygodniach gdy
    poszedlem zobaczyc co sie dziej dalej , okazalo sie , ze sprawa utknela u
    jednej urzedniczki , ktorej przekazano dokumenty . Od tej Pani dowiedzialem
    sie , ze wlasnie wyslala mi wezwanie ( do dzis nie doszlo:)). bo nic nie
    moze zrobic bo nie widzi Listy plac ( mialem jedna praconice wtedy) Moja
    wina ze takowej listy nie zachowalem ( wiem 5 lat) ....I teraz po 3 mojej
    wizycie nadal slysze ze sporawa stoji bo brak listy plac ...no i tak
    wlasciwie to US powinien mnie ukarac kara za brak dokumentow . No i co w tej
    sytuacji zrobic? W sumie moze "odtworzyc "liste plac ? Ale nie wiem
    kompletnie jak ona w roku 2000 wygladal i jak ja policzyc ....
    ma ktos jakies sugestie ? moze PIT- 11 za 2000 rok starczy , a moze
    pieniedzy US mi nie odda poprostu?
    pozdrawiam JP