eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZniszczenie wyposarzenia / ŚT › Zniszczenie wyposarzenia / ŚT
  • Data: 2010-12-15 17:10:13
    Temat: Zniszczenie wyposarzenia / ŚT
    Od: "Wojtek" <wojtek-at-late-dot-pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    mam pytanie odnośnie zakupionego wyposażenia/ŚT.
    DG (KPiR + VAT).

    Sytuacja:
    Został zakupiony do firmy sprzęt elektroniczny o wartości 3600 zł netto.
    Sprzęt został zakfalifikowany jako wyposażenie (wprowadzony do rejestru) i
    odliczony w całości w dniu zakupu,
    ponieważ stwierdziliśmy, że będziemy go używać do roku czasu na potrzeby
    bieżących projektów,
    a później go sprzedamy.
    Niestety, w trakcie użytkownika wystąpiło jakieś spięcie w instalacji w
    wyniku burzy i sprzęt się spalił.

    Co z takim towarem zrobić, jeśli stoi nieużywany, a jego wartość w chwili
    obecnej jest niewielka,
    a wręcz może żadna?

    Czy można go zostawić w takim stanie jak jest w 'wyposażeniu' i dać notę,
    że uległ zniszczeniu, a później jak się uda sprzedać go na części lub
    podobne?

    Co w przypadku, gdy będzie leżał w takim stanie 1,5-2 lata od momentu
    zakupu?

    Pozdrawiam
    Wojtek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.12.10 22:47 cef

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1