-
1. Data: 2010-12-15 17:10:13
Temat: Zniszczenie wyposarzenia / ŚT
Od: "Wojtek" <wojtek-at-late-dot-pl>
Witam,
mam pytanie odnośnie zakupionego wyposażenia/ŚT.
DG (KPiR + VAT).
Sytuacja:
Został zakupiony do firmy sprzęt elektroniczny o wartości 3600 zł netto.
Sprzęt został zakfalifikowany jako wyposażenie (wprowadzony do rejestru) i
odliczony w całości w dniu zakupu,
ponieważ stwierdziliśmy, że będziemy go używać do roku czasu na potrzeby
bieżących projektów,
a później go sprzedamy.
Niestety, w trakcie użytkownika wystąpiło jakieś spięcie w instalacji w
wyniku burzy i sprzęt się spalił.
Co z takim towarem zrobić, jeśli stoi nieużywany, a jego wartość w chwili
obecnej jest niewielka,
a wręcz może żadna?
Czy można go zostawić w takim stanie jak jest w 'wyposażeniu' i dać notę,
że uległ zniszczeniu, a później jak się uda sprzedać go na części lub
podobne?
Co w przypadku, gdy będzie leżał w takim stanie 1,5-2 lata od momentu
zakupu?
Pozdrawiam
Wojtek.
-
2. Data: 2010-12-15 22:47:17
Temat: Re: Zniszczenie wyposarzenia / ŚT
Od: "cef" <c...@i...pl>
Wojtek wrote:
> Co z takim towarem zrobić, jeśli stoi nieużywany, a jego wartość w
> chwili obecnej jest niewielka,
> a wręcz może żadna?
To samo co z filmowym słomianym Misiem.