  • 1. Data: 2004-02-20 17:05:09
    Temat: Złożyłem PIT-36 zamiast PIT-37, co robić?
    Od: "zwolee" <z...@w...pl>

    Witam
    Jak w temacie - wypełniłem PIT-36 a nie prowadzę działalności gospodarczej.
    Co mam zrobić? Muszę lecieć do US? Jak to odkręcić?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-20 18:18:07
    Temat: Re: Złożyłem PIT-36 zamiast PIT-37, co robić?
    Od: "Dżoli" <c...@w...pl>

    Użytkownik "zwolee" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    gospodarczej.
    > Co mam zrobić? Muszę lecieć do US? Jak to odkręcić?

    wypełnij własciwy PIT, i dołacz do niego pismo wyjasniajace sytuację:
    a mianowicie omyłko wypelniles PIT - 36, zamiast PIT - 37.
    mozesz leciec do US, albo wysłac poczta.

    pozdrooffka

  • 3. Data: 2004-02-20 19:21:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004, Dżoli wrote:

> [...]
    >+ a mianowicie omyłko wypelniles PIT - 36, zamiast PIT - 37.
    >+ mozesz leciec do US, albo wysłac poczta.

    Ja bym w takim układzie sporządził z kopią (pismo też !) i zaniósł
    w zębach, coby potwierdzenie odbioru (pieczęć) przywalili :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2004-02-21 18:07:05
    Temat: Re: Re: Złożyłem PIT-36 zamiast PIT-37, co robić?
    Od: graża <m...@w...pl>

> [...]
    > a mianowicie omyłko wypelniles PIT - 36, zamiast PIT - 37.
    > mozesz leciec do US, albo wysłac poczta.
    wypełnij PIT 37 -czyli właściwy, a w okienku zaznacz właściwy kwadrat z informacją,
    że jest to korekta deklaracji-oczywiście możesz dołączyć \"akt skruchy\"
    wyjaśniający pomyłkę
    pozdrawiam

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>