  • 1. Data: 2004-02-20 19:02:23
    Temat: Faktura z 2003 zaplacona dopiero w 2004 - odliczenie remontowe
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Mam fakture za okno datowana jeszcze na 2003 r
    Fakture oplacilem dopiero w 2004
    Fakture chce zaliczyc w poczet odliczen remontowych
    i pytanie czy mam to odliczenie zaliczyc do 2003 r?

    TB

  • 2. Data: 2004-02-21 18:02:59
    Temat: Re: Faktura z 2003 zaplacona dopiero w 2004 - odliczenie remonto...
    Od: graża <m...@w...pl>

> [...]
    > Fakture oplacilem dopiero w 2004
    > Fakture chce zaliczyc w poczet odliczen remontowych
    > i pytanie czy mam to odliczenie zaliczyc do 2003 r?
    niestety! Wydatki poniesione na cele modernizacji i remonyu mieszkania odlicza się
    dopiero w momęcie poniesiena wydatku- w Twoim przypadku ozacza to dopiero rok 2004
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-02-23 23:05:30
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > niestety! Wydatki poniesione na cele modernizacji i remonyu mieszkania
    odlicza się dopiero w momęcie poniesiena wydatku- w Twoim przypadku ozacza
    to dopiero rok 2004
    hmmm wlasnie dzis zadzwonilem do US i dowedzialem sie ze wazna jest data
    wystawienia faktury !
    TB