eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZlecenie w norwegii › Zlecenie w norwegii
  • Data: 2006-03-28 12:42:11
    Temat: Zlecenie w norwegii
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    (Firma KPiR, VAT) Spólka cywilna 2 wspólników i 1 pracownik prowdz. DG w
    Polsce.
    Nagle otrzymuje zlecenie - (remontu nieruchomości w Norwegi).
    Więc przez 2 m-ce w Polsce nie będzie przychodów a jedynie w Norwegii.
    Tam firma uda sie do tamtejszego "biura rachunkowego" zarejestruje sie w
    ich wacie, wystawi faktury i sie rozliczy.
    W Polsce w VAT 7 będzie to wykazane w rubryce 21 Usługi poza ter. kraju.
    Zakładam ze u nich jest tak jak u Nas czyli bedzie VAT naliczony i należny.
    Czyli wystawi faktury a także dokona pewnych zakupów w związku ze zleceniem
    i ten VAT (z zakupów) sobie odliczy.
    Czyli bedzie tam prowadzić rejestr zakupów i sprzedazy i tam podstawą
    zapisów będą kopie faktur sprzedaży i oryginały faktur zakupu.
    Natomiast PDOF trzeba zapłacić w Polsce
    I tu powstaje pytanie:
    Jak udokumentować KUP poniesine w Norwegii skoro oryginały zostają tam?
    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1