-
1. Data: 2006-03-28 12:42:11
Temat: Zlecenie w norwegii
Od: "Anow" <s...@p...onet.pl>
(Firma KPiR, VAT) Spólka cywilna 2 wspólników i 1 pracownik prowdz. DG w
Polsce.
Nagle otrzymuje zlecenie - (remontu nieruchomości w Norwegi).
Więc przez 2 m-ce w Polsce nie będzie przychodów a jedynie w Norwegii.
Tam firma uda sie do tamtejszego "biura rachunkowego" zarejestruje sie w
ich wacie, wystawi faktury i sie rozliczy.
W Polsce w VAT 7 będzie to wykazane w rubryce 21 Usługi poza ter. kraju.
Zakładam ze u nich jest tak jak u Nas czyli bedzie VAT naliczony i należny.
Czyli wystawi faktury a także dokona pewnych zakupów w związku ze zleceniem
i ten VAT (z zakupów) sobie odliczy.
Czyli bedzie tam prowadzić rejestr zakupów i sprzedazy i tam podstawą
zapisów będą kopie faktur sprzedaży i oryginały faktur zakupu.
Natomiast PDOF trzeba zapłacić w Polsce
I tu powstaje pytanie:
Jak udokumentować KUP poniesine w Norwegii skoro oryginały zostają tam?
Pozdrawiam