  • Data: 2003-10-11 17:20:07
    Temat: Złe księgowanie kosztów - i co mam teraz zrobić?
    Od: "MJH" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Prowadzę małą jednoosobową działalność od 3 lat. Małe przychody, mało
    faktur. KPiR prowadzę sama. Jestem płatnikiem VAT. Nie miałam jeszcze
    kontroli US. Teraz okazuje się, że coś przeoczyłam w przepisach i przez cały
    czas faktury za media (tel.TPSA, komórkę i energię) księgowałam memoriałowo
    tak jak inne koszty pod datą wystawienia faktury a nie terminem płatnosci i
    odliczałam VAT za wcześnie. Jednak z uwagi na profil działalności zawsze w
    VAT-7 wychodził mi VAT do zapłaty do US i może dlatego nie miałam kontroli i
    tego nie wyłapali. Za wrzesień już nie wpisałam tych kosztów, bo "otworzono"
    mi oczy postami na grupie...
    Co mam teraz zrobić? Korekta za 3 lata???? Jakie konsekwencje? Liczyć na
    szczęście bez kontroli przez 5 najbliższych lat?
    Proszę o pomoc. Jestem załamana...

    Pozdrawiam,
    Monika