  • Data: 2003-10-18 08:02:15
    Temat: Re: Złe księgowanie kosztów - i co mam teraz zrobić?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Oct 2003, MJH wrote:

    >+ > To się zgadza. Ale od tego roku (w której to było nowelizacji ?)
    >+ > zasada jest już w ustawie.
    [...]
    >+ ...No właśnie, od kiedy jest zmiana ustawowa?

    Podejrzewam że od 22 marca br. Sprawdzałaś już na isip.sejm.gov.pl ?
    Trzeba niestety znaleźć kiedy został wydany i kiedy wchodzi w życie
    ów zapis że "media w teminie płatności" :(

    >+ Od kiedy robić korekty i jak mają one wyglądać?

    ...no, jak każda korekta: normalna deklaracja, obok/pod
    napisem że to deklaracja VAT-7 dobrze widoczny napis KOREKTa...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)