eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZepsuł się monitor i co dalej? :) › Zepsuł się monitor i co dalej? :)
  • Data: 2003-12-19 22:47:40
    Temat: Zepsuł się monitor i co dalej? :)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jest sobie rzecz zaliczona w KUP DG, niewpisana do EŚT ani ew. wyposażenia, o
    wartości <1500 zł. Rzecz mająca prawo się zepsuć w takim stopniu, że nadaje
    się do wyrzucenia - nie wiem, monitor po awarii kineskopu, wiertarka ze
    spalonym silnikiem. Albo na przykład zgubić się, zostać ukradziona itp.
    I co teraz, przychodzi kontrola i prosi, żeby pokazać taką wiertarkę. A ja
    jej nie mam, bo wywaliłem dawno temu na śmietnik, albo ktoś mi ją zwinął z
    placu budowy, bo poszedłem do toalety. :) No i co wtedy? A jeśli coś złego,
    to jak tego uniknąć? Przecież bez jaj, nie będę wyciągał wiertarki za 1000
    zł z kosztów dwa lata temu, składał korekt itd. Proszę o jakieś wypowiedzi,
    bo ten problem był zawsze dla mnie niejasny.

    W sumie ustawa o pdof mówi o zakupie jako koszcie. Nie ma mowy o
    konieczności koszystania z danej rzeczy do końca świata. Dociągając tę
    kwestię do absurdu - mogę kupić przecież wiertarkę w celu wykonania jednego
    zlecenia, a potem wywalić. Koszt miał związek z osiągniętym przychodem i
    koniec tematu (?).
    --
    Samotnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1