    Date: Mon, 18 Oct 2010 16:32:26 +0200
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zapłata z konta osoby trzeciej

    Witam

    Znów mam problem z zapłatą za fakturę. Tak, znów ktoś mi zapłacił ;-)
    Tym razem dostałem przelew od ... bliskiej koleżanki (no w każdym razie
    nie żony) kontrahenta :-D Inne nazwisko, inny adres, no wszystko inne do
    tego enigmatyczny tytuł przelewu sugerujący niby zapłatę za fakturę, ale
    nawet bez numeru. Powiem szczerze, że te pieniądze na koncie nie
    wyglądają źle, więc nie uśmiecha mi się ich odsyłanie i ponowne czekanie
    na przelew z właściwego konta. Czy można więc zażądać jakiegoś
    oświadczenia od w/w koleżanki, że dokonała zapłaty za fakturę wystawioną
    określonemu panu i jest w pełni świadoma tego co zrobiła? Jeśli nie to
    co z tym zrobić?

    PS: Sprawa dotyczy osób prowadzących jednoosobową DG, przelew przyszedł
    z prywatnego konta.

    Maciek