  • Data: 2010-10-22 20:31:00
    Temat: Re: Zapłata z konta osoby trzeciej
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszyscy Ci pisali, że masz żądać *oświadczenia*, iż ta wpłata stanowi
    > zapłatę - bo rzeczywiście jest możliwy "myk" z przypomnieniem sobie :P
    > przez wpłacającego, że coś omyłkowo zapłacił w okresie między
    > przedawnieniami zapłaty i zwrotu.
    > Nie śledziłem zbyt uważnie, ale chyba mowy o konieczności zwrotu
    > nie było?
    > Teraz to jak płacący chciałby Ci oddać pięknym za nadobne i to
    > z nawiązką, może próbować złożć wpłatę do depozytu albo zaaplikować
    > podobną niespodziankę.
    > Wersja tłumaczenia w razie takiej złośliwości:
> [...]
    Razem z wpłacającym doszliśmy do porozumienia, że składanie oświadczenia
    będzie bardziej kłopotliwe, niż wysłanie przez niego powtórnie zapłaty z
    innego konta. Dodatkowo jakoś nie mam ochoty na tłumaczenie się przed
    urzędem skarbowym, że dostaję na konto jakieś lewe zapłaty, na które nie
    mam pokrycia w papierach (w przypadku gdyby oświadczenie nigdy do mnie
    nie dotarło). Tu nie chodzi o jakieś gigantyczne kwoty i lawinowo
    rosnące odsetki, więc na niespodzianki raczej nie liczę :-)

    Maciek