  • Data: 2003-09-09 07:04:32
    Temat: Zaokraglanie kwoty VAT
    Od: "Kubik" <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Takie pytanie. Dostaje fakturę za zakup czegoś tam i chcę ją wpisać w KPiR
    na komputerze. I co się okazuje - wyliczona kwota VAT różni się o 1 grosz
    od tej na fakturze. Po prostu program u mojego kontrahenta inaczej zaokrągla
    liczby (zawsze w górę). I co teraz - wpisać taką kwotę VAT jak na fakturze,
    czy
    wpisać taką jak program i kalulator mi wylicza (i przy innych fa się ona
    zawsze zgadza)?

    O 1 grosz nikt z US nie powinien się czepiać, ale jak tego się uzbiera
    więcej???

    pozdrawiam
    Kubik