  • Data: 2003-09-09 10:36:49
    Temat: Re: Zaokraglanie kwoty VAT
    Od: "Kubik" <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję wszystkim za odpowiedz.

    > Sprawdź dokładnie czy na pewno jest tak jak piszesz.
    > Przejrzałeś archiwum googla pod kątem "ile jest algorytmów
    > *poprawnego* obliczania VAT na fakturze mającej więcej
    > niż jedną pozycję" ?

    Ale faktura miała tylko jedną pozycję :)

    na fakturze:
    wartość netto zakupu: 13,93
    vat 22%
    kwota vat: 3,07
    brutto: 17,00

    po mojemu, i mojego programu (Mała Księgowosć z Rzeczypospolitej)

    13,93 * 0,22 = 3,0646 ~= 3,06zł :))

    oczywiście program pozwala ręcznie wpisać kwotę vat i tak zrobiłem -
    wpisałem 3,07 (pojawił się obok czerwony wykrzyknik :)).

    pozdrawiam
    Kubik