  • Data: 2008-09-30 05:58:39
    Temat: Zaliczka PIT - zaległość
    Od: "E" <...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Rozliczam PIT kwartalnie. W drugim kwartale wkradł mi się mały błąd, w
    wyniku, którego zaliczka za 2 kwartał została wpłacona w nieprawidłowej
    wartości (za mała kwota o 304 PLN). Odkryłem błąd i chciałbym dokonać wpłaty
    różnicy. Przychodzą mi do głowy 2 możliwości:

    1. Zaległość dodaję do zaliczki za 3 kwartał - wadą tego rozwiązania jest
    to, że zaliczka za 4 kwartał jest w tej samej kwocie co 3, zatem będę mieć
    nadpłatę
    2. połowę zaległości dodaję do zaliczki za 3 kwartał i tym samym do zaliczki
    za 4 kwartał

    Czy to jest słuszne rozwiązanie? Jeżeli mam inne możliwości, to proszę o
    wskazanie ich.

    Pozdrawiam.