  • Data: 2008-10-01 08:09:16
    Temat: Re: Zaliczka PIT - zaległość
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Podsumowując, "ja bym tak zrobił". Ale każdy odpowiada za siebie :)

    Oczywiście tylko jeżeli odsetki > 6,60zł (po zaokrągleniu).

    Ja bym jeszcze wysłała pismo do US z informacją ile było należnego
    podatku a ile odsetek w tej wpłacie.

    Od czasu zlikwidowania miesięcznych deklaracji urzędy same sobie
    obliczając odsetki od tyłu. I z jakiegoś powodu nie dokonują ustawowych
    zaokrągleń (sic!).
    W tym roku miałam kilka przypadków, że w rozliczeniu rocznym kwota
    zaliczek u podatnika nie zgadzała się z kwotą w systemie urzędu o grosze.
    Duperelek a ile kłopotu żeby wyprostować.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813