  • Data: 2002-03-07 15:14:24
    Temat: Zaległy podatek - poborca podatkowy
    Od: Tomasz Madurski <T...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HI

    Mam pytanie do szanownych grupowiczów w związku z zaległym podatkiem
    dochodowym, jego spłatą oraz kosztami egzekucyjnymi.
    Z tego co się orientuję to przed uruchomieniem procedury zciągnięcia
    należności przez poborcę podatkowego, urząd skarbowy wysyła listem
    poleconym informację o zaleganiu z podatkiem (ponaglenie do zapłaty).
    Moje pytanie jest takie. Czy w przypadku gdy dana osoba nie odbierze
    pisma (list awizowano 2 razy - nie zastano adresata), takie pismo
    traktuje się JAKO ODEBRANE (przyjęte do wiadomości)? Gdzie mogę
    znaleźć informacje na ten temat.

    Pzdr

    TomekM

    t...@i...com.pl