  • Data: 2008-05-26 08:14:43
    Temat: Zakup prywatny na fakturę dla firmy?
    Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam DG i jestem zarejestrowany w kilku hurtowniach, gdzie prowadzą sprzedaż
    wyłącznie dla przedsiębiorstw.
    Wkrótce planuję zakup komputera jako prezent dla chrzesnicy.
    Czy gdybym kupił w tym celu komputer w takiej własnie hurtowni ale faktura
    nie byłaby w mojej GD księgowana to będzię wszystko ok, czy tez może jest to
    jakieś wykroczenie/przestępstwo/grzech/itp.?
    Jacek