  • 1. Data: 2009-10-25 09:26:47
    Temat: ZUS w Anglii 50%
    Od: "b...@o...pl" <b...@o...pl>

    Skontaktuj się po szczegóły.
    Jest to oferta finansowa skierowana wyłącznie do osób prowadzących
    działalność gospodarczą- właściciela.
    Wszystko oparte jest na obowiązujących przepisach UE.

    pozdrawiam
    Paweł
    konsultant GRIMP sp. z o.o.
    504 255 679

  • 2. Data: 2009-10-25 09:29:28
    Temat: Re: ZUS w Anglii 50%
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    b...@o...pl pisze:
> [...]
    > działalność gospodarczą- właściciela.
    > Wszystko oparte jest na obowiązujących przepisach UE.

    50%? Czy zatem jest to oferta kosztująca miesięcznie około 300zł?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-10-25 09:46:49
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    jestem przedsiebiorca: jak to zrobic? to legalne?

  • 4. Data: 2009-10-25 20:57:07
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    Skontaktuj się po szczegóły.
    Przedstaw te szczegóły.
    Szybko się obalą. A może i nie :)
    Jest to oferta finansowa skierowana wyłącznie do osób prowadzących
    działalność gospodarczą- właściciela.
    Wszystko oparte jest na obowiązujących przepisach UE.

    I wszystko jest legalne?

    --
    PawełJ

  • 5. Data: 2009-10-27 21:36:08
    Od: "b...@o...pl" <b...@o...pl>

    On 25 Paź, 21:57, "pawelj" <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > działalność gospodarczą- właściciela.
    > Wszystko oparte jest na obowiązujących przepisach UE.

    Tak wszystko jest legalne.
    Paweł

  • 6. Data: 2009-10-27 22:57:43
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-10-2009 o 22:36:08 b...@o...pl <b...@o...pl> napisał(a):

    > Tak wszystko jest legalne.

    Ale marketingu to Joe Vitale cię nie uczył chyba :)

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2009-10-28 09:21:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Oct 2009, b...@o...pl wrote:

    > Przedstaw te szczegóły.
    [...]
    > I wszystko jest legalne?
    >
    > Tak wszystko jest legalne.
    > Jeżeli masz pytania to napisz do mnie a nie wypisuj bzdury.

    Gęstość osób, które na propozycję "pan tu ma papier do podpisania,
    ale nie, nie może pan wziąć żeby się z kimś konsultować, tylko
    u nas na miejscu" są dość... uczulone, jest na tej grupie raczej
    istotnie większa niż "statystyczna" w społeczeństwie.
    A siłowe "zamknięcie ust autorytetem" raczej pogłębia takie
    przekonanie.
    To *NIE* była dobra metoda, żeby kogokolwiek do czegokolwiek
    przekonać - przynajmniej *tu* i teraz (bo być może reklamy
    w gazetach typu FAKT działają inaczej, nie wiem).

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2009-10-28 11:35:22
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    "pan tu ma papier do podpisania, ale nie, nie może pan wziąć żeby się z kimś
    konsultować, tylko u nas na miejscu"

    To jest najlepsze zakończenie reklamy tego tematu
    :)

    Darek

  • 9. Data: 2009-10-28 20:22:37
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]
    > działalność gospodarczą- właściciela.
    > Wszystko oparte jest na obowiązujących przepisach UE.

    Tak wszystko jest legalne.

    Bzdury? A gdzie te bzdury widzisz?
    Po co mam pisać do ciebie? Zacząłeś na forum to wypada dalej kontynuować
    rozmowę na forum. Zapewnie nie jestem jedynym którego temat interesuje.
    Chcesz prywatnie rozmawiać? Może będziesz miał z tego jakieś korzyści jak ci
    się uda kogoś namówić.
    Cholera. Wychodzi mi że to spam a nie chęć podzielenia się pomysłem.

    --
    PawełJ

  • 10. Data: 2009-10-28 20:39:34
    Od: spp <s...@o...pl>

    pawelj pisze:

    > Cholera. Wychodzi mi że to spam a nie chęć podzielenia się pomysłem.

    Dokładnie tak - czysty spam.:)

    --
    spp