    From: "Krzyszt@f" <k...@i...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ZUS - Pytanie
    Date: Sat, 21 Feb 2009 07:31:11 +0100

    Witam,

    Nazbierały mi się zaległości za składki ZUS za siebie i pracowników przez ok
    2 lata.
    Czy istnieje mozliwość że Zus rozłoży mi te zaległości na raty ??

    Chodzi o to że kiedyś mi jakis znajomy mówił że aby rozlozyli mi na raty
    zaleglość musze najpierw zaplacic jakies skladki chorobowe czy inne za
    pracownikow za caly okres. Jednak jesli tak by to bylo to bedzie to z polowa
    zadluzenia i musialbym wplacic ok 20tys ktorych nie mam.

    Pytam gdyż żyłem ostatnio w przekonaniu j.w. a spotkałem ostatnio innego
    znajomego i mowil ze jemu zus rozlozyl zadluzenie na raty w calosci i nie
    wiem komu tu wierzyc.

    prosze o pomoc,

    Kris